Кинь курити сьогодні!
В Києві стартувала рекламна кампанія "Кинь курити сьогодні". Реклама на 30-ти щитах (розміром 3 м. на 6 м.) та 40-ка сітілайтах (1,2 м. на розмір 1,8 м.) закликатиме киян зробити крок на зустріч новому життю та забути про куріння. Кампанія стартувала з квітня і триватиме до кінця літа 2009 року.
Ініціатором кампанії став Світовий фонд боротьби з раком легень за підтримки Коаліції "За вільну від тютюнового диму Україну".
"Я думаю реклама вийшла вдала. Тексту не забагато. Чіткі, зрозумілі ілюстрації, – каже Артем Біденко, керівник Асоціації зовнішньої реклами України, яка брала участь у реалізації проекту. – Нам вдалося вдало адаптувати макет та розміститися в правильних місцях – реклама потрапляє в поле зору під час пересування по місту",
Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!
Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!
Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Рекламні плакати в Києві стали доповненням до телевізійного антитютюнового роліку, який з січня з’явився на "Першому національному" телеканалі.
"Кинь курити сьогодні" – цей заклик хороший тим, що він конкретний – закликає до дії тут і зараз. Ми спочатку нагадуємо про проблему написом "Тютюн з’їдає тебе живцем". А потім даємо чітку пораду. Важливо, що людина розуміє, що від неї хочуть", – говорить завідувач відділом контролю над тютюном Українського інституту стратегічних досліджень МОЗ України Костянтин Красовський.
Нещодавно проведені опитування показали, що за останні роки поширеність куріння в Україні почала поступово зменшуватися – з 41% у 2005 р. до 35% у кінці 2008 р. Це стало результатом тих поки що помірних законодавчих змін, які було ухвалено в Україні, та позиції громадськості, яка все рішучіше підтримує ті заходи, які здатні зупинити тютюнову епідемію.