Караван позиціонує себе як місце нескінченних знижок в річній комунікації
30 Июл 2020, 13:16

Караван позиціонує себе як місце нескінченних знижок в річній комунікації

Інсайтом для розробки річної комунікаційної кампанії для ТРЦ «Караван Outlet» стали знижки, які є перманентним явищем в ТРЦ. Томуагентство маркетингових комунікацій Brain Tank звернуло увагу на таку невіддільну ознаку SALE — знак «%», якому не приділяли належної уваги. До цього часу.


Саме тому в якості креативного рішення було запропоновано знак «%», як головний елемент річної комунікації. Символ відсотку, необтяжливий для сприйняття та оригінальний своєю лаконічністю, став ключовим образом.


В альянсі зі слоганом «Знижки назавжди» така взаємодія щодня протягом року показуватиме потенційним покупцям, що «Караван Outlet» — місце нескінченних знижок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость