Игрушечный автомобиль прорекламировал  Honda CR-V
21 Мар 2012, 08:34

Игрушечный автомобиль прорекламировал Honda CR-V

 

Канадское рекламное агентство Dare провело необычный ambient для Honda CR-V. Чтобы донести потребителям сообщение о том, что автомобиль потребляет очень мало топлива и продолжает свое движение несмотря ни на что, креативщики поместили игрушечный автомобиль на ленточный транспортер на кассе.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость