Як переконати людей взяти безпритульну тварину. Кейс Happy Paw
23 Дек 2020, 16:49

Як переконати людей взяти безпритульну тварину. Кейс Happy Paw

У 2020 сталося вдосталь подій для того, щоб зрозуміти наскільки важливо піклуватися один про одного. А благодійний фонд Happy Paw нагадує, що не менше турботи потребують чотирилапі мешканці міста, які не мають прихистку. В Україні, за даними міжнародної онлайн-платформи animal.id, тільки на вулицях знаходиться близько 50 тисяч безпритульних тварин. У найкращому випадку ними опікуються волонтери, але доглянути всіх вкрай важко.

Happy Paw вже протягом 8 років допомагає самотнім песикам і котикам знайти родину. Волонтери стикаються з безліччю стереотипів, що негативно впливають на долю тварин. Люди звикли купувати домашніх улюбленців у заводчиків, вважаючи що порода принципово впливає на характер та поведінку пухнастого вихованця. Декого бентежить чи звикне вихованець до хазяїв, а когось лякає негативний досвід, що тварина могла отримати на вулиці. 

У чому полягає головна проблема адопції тварин з притулків і, найголовніше, як змінити ситуацію на краще? Разом із Fedoriv Agency Happy Paw з’ясували, що саме стає перепоною на шляху пухнастиків до омріяної родини і запустили рекламну компанію, яка мотивує забрати чотирилапого друга з притулку.

Команда агентства розробила серію постерів, створила лендінг для брендів, що бажають долучитися до проєкту, а також ролик, в якому дуже легко впізнати себе. Всі продукти кампанії об’єднує одне повідомлення: серед дорослих тварин простіше відшукати такого, як ти, знайти свого, щоб жити душа в душу.

Цей меседж народився у результаті дослідження, яке агентство провело на початку. Значна кількість опитаних вважають основною перепоною взяти песика чи котика з притулку в непередбачуваності його характеру. Ми звикли купувати цуценят та кошенят у заводчиків, бо асоціюємо породу з певною поведінкою, а також вважаємо, що через маленький вік зможемо вплинути на формування характеру.

В рекламній кампанії Happy Paw креативна команда вказала на переваги дорослих песиків і котиків, одна з них наявність сталого характеру. Це означає, що ви відразу отримуєте тварину, яка відповідає вашим очікуванням. 

“З дорослими тваринами дійсно все інакше: ви одразу бачите її звичну поведінку, рівень соціалізації, особливості характеру. Це дає можливість підібрати улюбленця собі до пари. Хочеш скромника —  відразу впізнаєш скромника, хочеш мізантропа, як ти —  ось він. Тому в кампанії Happy Paw так і сказали: шукай свого”, — Аня Кащеєва, креативна копірайтерка Fedoriv Agency.

Часто реклама про притулки викликає негативні емоції, звертаючись до відчуття жалості, тривоги чи обурення. Кампанія Happy Paw навпаки ж у кумедній і трохи наївній манері розповідає про позитивний бік адопції дорослих тварин, яких у притулках переважна більшість. Вони дійсно можуть запам’ятовувати інформацію довше, однак кожна з них унікальна, та її здібності до навчання меншою мірою залежать від віку. До того ж коли всі підліткові кризи подолані, потоваришувати з улюбленцем набагато легше — ніяких вам обідраних шпалерів і покусаних підлокітників на канапі, а ще квіти на підвіконні з більшою ймовірністю залишаться цілі.

“Зазвичай в рекламах показують, як погано живеться котам і собакам у притулках або закликають взяти собі «кращого друга». Втім, завести тварину —  це велика відповідальність, і ти повинен бути до цього готовий. Інколи люди забирають собаку додому, а через тиждень розуміють, що для них це складно або що їхні діти вже награлися, і віддають тварину назад або ж залишають на вулиці. Тому ми відразу поставили собі складний виклик: ми не будемо тиснути й закликати людей взяти домашнього улюбленця через жалість”, — Аліна Божнюк, проєктна менеджерка Fedoriv Agency. 

Ролик складається із нарізки кумедних відео, в яких тварини поводяться, зовсім як ми, чого тільки коштує той собака, який ну дуже ліниво стікає з ліжка… 

У Fedoriv розповідають, що спочатку не планували записувати цілу пісню для ролика, лише наспівувати назву фонду Happy Paw під легку мелодію, але вірші про пухнасте цуценя народилися самі собою. Шрифт наче написаний лапками чи погризений зубками теж винайшли в агентстві.  

“Анімація літер імітує стоп-моушн, що разом з гіфками і музикою створює саморобне, наївне враження. А щоб передати душевну спорідненість пари людина — тваринка, довелося знайти, серед тисяч інших, пари гіфок, що заримовані композицією і рухом.  Стікери, як і на постерах, дозволили нам додати брендингу і виділити меседж, залишаючись при цьому безпосередніми й хаотичними”, — Роман Барановський, дизайнер Fedoriv Agency.

Ще одним викликом став обмежений бюджет кампанії, адже Happy Paw — благодійна організація, що спрямовує майже всі ресурси на підтримку притулків і тварин. Отже, агентство розробило формат, що взагалі нічого не коштував фонду. Креативна команда розробила лендінг, створила шрифти, написала пісню та музику до ролика, записавши його на студії Propeller, яка також безкоштовно надала послуги у підтримку проєкту.

Для просування проєкту фонд Happy Paw не використав платні рекламні розміщення. Всі охоплення і залучення, що отримала компанія, абсолютно безкоштовні. Проєкт підтримало багато представників бізнесу, що розмістили у себе в офісах, в магазинах і на фасадах відео і плакати, розроблені в Fedoriv Agency. До кампанії долучилися  MOYO.ua, SkyUp Airlines, COLLAR Company, Beko, Varvar brewery, Ocean Plaza, Сім’я ресторанів Дмитра Борисова, Monobank, VARUS, ROZETKA, Husse UA, Сільпо, Raketa, а також понад 120 кав’ярень. А ще проєкт підтримало більше 60 блогерів, —  усі охочі отримали можливість завантажити плакати з Лендінгу і розмістити у себе в соцмережах або сфотографувати плакати в місті та додати світлину в сторіз. 

Рекламна кампанія дала приголомшливий результат — перегляди сайту підскочили на 38%, а кількість тварин, яких забрали додому, зросла на 7—10%.

Кампанія Happy Paw — гарний приклад того, що на хороші справи не завжди потрібен величезний бюджет. Інколи достатньо сили креативного ресурсу і великого бажання робити добро. Найважливіше злагоджено працювати зі своїми людьми, яким не все одно на долю тих, хто найбільше потребує турботи і це правило працює у будь-який день року. Незабаром стартує нова кампанія Happy Paw у тандемі з Fedoriv Agency, спрямована на вирішення проблеми стерилізації.

Навіть якщо ви не готові забрати котика чи песика додому, існує безліч інших варіантів як покращити життя пухнастиків. Ви можете зробити внесок, зв’язатися з волонтерами й запропонувати допомогу, а також долучитися до благодійного розпродажу, що відбувається напередодні Католицького різдва у соцмережах Fedoriv та на сайті Happy Paw. Маркетингове агентство розпродає стильний мерч, а вторговані гроші спрямують до фонду Happy Paw. Пухнастики неодмінно зрадіють подаруночкам під ялинку 🙂

Расскажите друзьям про новость