Glovo влаштував захід для підключених до платформи кур’єрів
21 Сен 2019, 07:13

Glovo влаштував захід для підключених до платформи кур’єрів

Вчора на Київському велотреку відбувся захід компанії Glovo для підключених до платформи кур’єрів, присвячений
безпеці на дорогах. Компанія усвідомлює, що зростання сервісу впливає на екосистему
міст так само, як і на безпеку на дорогах через збільшення кількості велосипедів та
скутерів. Саме тому Glovo зацікавлений у розвитку транспортної інфраструктури та
сприяє підвищенню рівня безпеки на дорогах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Захід для підключених до платформи кур’єрів – це один із кроків компанії для поширення культури безпечного руху та відповідальної поведінки на дорогах. Цього разу на події були присутні близько сотні кур’єрів. У них була можливість відвідати серію майстер-класів від професіоналів вело- та мотоспорту та взяти участь у змаганні на знання ПДР. Анастасія Макаренко, виконавчий директор громадської організації U-Cycle, яка також приєдналася до події, розповіла про розвиток велокультури в Україні.

Серед гостей заходу був український реп-виконавець Артем Лоік, який напередодні спробував себе у ролі кур’єра Glovo. Він розповів про свої враження та досвід і поділився низкою лайфхаків з присутніми на заході кур’єрами. Артем також презентував нову пісню Glovers song, яка була створена ним спеціально для компанії та кур’єрів Glovo. Серед представників компанії на заході були присутні Саша Мішо, співвласник бізнесу Glovo, та Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні. 

«Нашими послугами користується все більше людей, і все більше кур'єрів підключаються до нашої платформи. Для нас важливо забезпечувати не тільки швидку та зручну доставку, але й робити її якомога безпечнішою. Саме тому ми бачимо своїм завданням допомагати трансформувати відповідну інфраструктуру міст та сприяти безпеці на дорогах. Захід компанії Glovo – це можливість закликати кур’єрів поводитись відповідально та підтримувати культуру безпечного руху на дорогах», – коментує Саша Мішо, співвласник бізнесу Glovo.

«Ми бачимо, що на безпеку на дорогах впливає багато чинників. Тому ми завжди наголошуємо на необхідності дотримання ПДР при підключенні кур'єрів, а також на щотижневих зустрічах. Нещодавно ми застрахували життя та здоров’я більше 10 000 кур’єрів в Україні. Крім того, ми вже домовляємося з партнерами про відкриття паркувальних майданчиків для велосипедів біля закладів. Перемовини з державним та приватним сектором для збільшення кількості велосипедних доріжок стануть нашим наступним кроком», – коментує Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні. 

Нагадаємо, що в Україні сервіс швидкої кур'єрської доставки Glovo працює з жовтня 2018 року. Послугами вже користуються жителі Києва, Харкова, Дніпра, Львова, Запоріжжя, Вінниці, Одеси, Миколаєва та Чернігова. Glovo продовжує розширювати свою територію покриття та планує запуститися у всіх великих містах України. 

Расскажите друзьям про новость