Фудмама: як створювався особистий бренд засновниці Укрптахосервісу
25 Ноя 2020, 16:26

Фудмама: як створювався особистий бренд засновниці Укрптахосервісу

Vandog розпочали проект з ребрендингу для компанії Укрптахосервіс із рішення пов’язати подальшу комунікацію компанії з особистим брендом засновниці — Наталії Шмігельської, тому з’явився неймінг — Фудмама.

Він про дуже особливе відчуття — підтримки, турботи та відповідальності. Фудмама створює домашній Всесвіт. Вона нагодує кожного, смачно, якісно, зручно та ще й швидко.

Vandog розробив неймінг та айдентику. 

Зрештою, про підтримку та піклування тут нагадує все. Сам логотип символізує маму: він ніжний, міцний, вишуканий і серйозний одночасно. 

А незвичайної форми літера «м» стала графічним знаком Фудмами. Помітили — знак має такий доброзичливий вигин, що у нього хоч яєчко вкладай. 

Ще один елемент айдентики — «фуд юніт». Він відображає форму, на якій ми зазвичай бачимо їжу — круглу тарілку. Або всю їжу, що має форму круга: ідеальну пельмешку, піцу чи вишневий пиріг — що кому більше до вподоби. 

Найпрекрасніше у фуд юнітах, звісно, те, що вони живі та непосидючі, заповнюють собою необхідну площу та дотримуються законів фізики. Фуд юніти можуть бути у трьох різних кольорах, що позначають окрему область діяльності Фудмами: жовтий (охолоджене свіже м’ясо), зелений (охолоджене свіже м’ясо, напів готове до вживання) та лососевий (ланчбокси, готові до вживання).

Расскажите друзьям про новость