14 Май 2020, 16:25

Фуд-порн ролик бренда смузи признали слишком сексуальным

Новый ролик бренда здоровой еды Swisse Me посчитали неуместным для дневных телевизионных программ. Видео продвигало готовые смузи, используя сексуальный подтекст.

Британский регулятор ТВ-рекламы Clearcast отметил, что ролик может быть запущен на ТВ только после 21.00 из-за своего содержания.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость

Новое видео