Фуд-порн ролик бренда смузи признали слишком сексуальным
14 Май 2020, 16:25

Фуд-порн ролик бренда смузи признали слишком сексуальным

Новый ролик бренда здоровой еды Swisse Me посчитали неуместным для дневных телевизионных программ. Видео продвигало готовые смузи, используя сексуальный подтекст.

Британский регулятор ТВ-рекламы Clearcast отметил, что ролик может быть запущен на ТВ только после 21.00 из-за своего содержания.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость