Фокстрот випустили правдиву новорічну кампанію про справжніх переможців
23 Дек 2020, 16:57

Фокстрот випустили правдиву новорічну кампанію про справжніх переможців

Креативна агенція Havas Ukraine і компанія Фокстрот випустили правдиву новорічну кампанію з дрібкою іронії та всенародними героями. 

Що тут скажеш — 2020 рік став, напевно, одним із найскладніших для кожного з нас зі зрозумілих причин. І наприкінці цього складного року, коли шампанське буде в одній руці, а мандаринка в іншій, промайне думка: “Фух, а ми таки молодці. Витримали!”.

Це правда, яка об’єднує не тільки певний сегмент аудиторії. І навіть не українців в цілому. Це правда, що об’єднує людей у всьому світі. Вона і стала основою ідеї: цьогорічний Новий рік — це святкування завершення 2020 року, переможцями якого є всі ми. Кожен з нас пройшов через свої перипетії і не зламався. Пристосувався, покращив навички, зробив усе, що зміг і навіть більше. Кожен з нас — переможець. А переможці заслуговують на приз — новорічні знижки від Фокстрот!

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Погодьтеся, минулий рік – не подарунок. Втім, певне, багатьом потрібно було пройти це випробування, щоб більше часу провести з рідними, приділити увагу улюбленому хобі або скористатися моментом і переформатувати свій бізнес. Та й взагалі: усвідомити важливі цінності та стати сильнішими, нехай навіть у піжамі та домашніх капцях, – прокоментувала концепцію промо кампанії Наталія Ставраті, маркетинг директор бренду Фокстрот. – Щиро віримо, що 2021-й точно буде з подарунками і тільки приємними».

Ідея стала жити, перш за все, у роликах, герої яких — це уособлення всіх нас, справжніх переможців. Трохи пошарпаних, заклопотаних у робочих і домашніх справах, але гордих собою. Щасливих, що цей рік, а з ним і ось-це-ось-все, нарешті добігає кінця (звісно, так хочеться думати).

В рамках новорічної кампанії Фокстрот команда Havas Ukraine також створила короткі версії роликів, візуальні матеріали різних форматів та радіоролики. 

Расскажите друзьям про новость