Для сети NOVUS выпустили ролики о доверии покупателей.
05 Окт 2017, 15:04

Для сети NOVUS выпустили ролики о доверии покупателей.

Агентство AdProIsobar выпустило первую серию роликов для ТВ для торговой сети NOVUS, которая исповедует философию свежих, здоровых и вкусных продуктов. Команда ответила на вопросы о свежести, качестве и ассортименте торговой сети, а главное – о доверии.  



Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость