Djuice «салки-палки»
11 Окт 2010, 11:34

Djuice «салки-палки»

 

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

О проекте:

 

Название: «Салки»

Рекламодатели: «Киевстар»

Бренды: DJUICE

География: Украина

Рекламное агентство: Adventa LOWE

 

Креативный директор: Алексей Пасичник 
Руководитель творческой группы: Константин Соболь
Креативная команда: Евгений Пахмутов, Андрей Дашкевич

Эккаунт-директор: Елена Яковенко

Продакшн-студия: Shootgroup 
Режиссер: Olivier Hourton
Оператор: Phillipe Piffetau

Команда заказчика: 
Начальник молодежного сегмента: Неля Усс

Юлия Андреева — Менеджер по маркетингу бизнес-подразделения молодежного сегмента

 

 

 

Расскажите друзьям про новость