27 Апр 2020, 13:45

Creator City: для творчого класу створили новый ЖК

Творці нового житлового кварталу Creator City разом із маркетинговою агенцією Brain Tank створили бренд для дуже вузької ланки киян — творчого класу. 

Унікальний споживач кварталу — зріла людина, що створює своє життя з оглядом на досвід та з почуттям необмеженості фантазії. Вона може дозволити собі не поспішати, бо те, що її обтяжує, й надає крила. Вона знає, що її власний вибір — це вибір по совісті та, ідеальна картинка життя складається у будь-якому місці, коли поряд люди, яких вона любить. 

Споживачу нового кварталу подобається ідеальне … або нічого. 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Саме ця компактна думка й стала позиціонуванням бренду, на якому була збудована цілковита екосистема комунікації.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео