«Моршинська» продовжує підтримувати та популяризувати спорт в Україні, надихає українців вести здоровий спосіб життя та підтримувати гідробаланс свого організму. Тому в 2019 році обличчям кампанії «Моршинська Спорт — ПЕРШЕ ПРАВИЛО ТРЕНУВАНЬ» стануть спортсмени–чемпіони, які прославили нашу країну та вже досягли видатних результатів на світовому рівні. Раніше обличчам кампанії були Ольга Харлан, Еліна Світоліна та Жан Беленюк.
Обличчям 2 етапу кампанії стали:
- Станіслав Горуна, чемпіон Всесвітніх ігор з карате;
- Дарина Білодід, чемпіонка світу з дзюдо;
- Михайло Романчук, чемпіон світу з плавання.
В липні 2019 року, «Моршинська» подарувала Михайлу власну зірку на «Площі зірок» ТЦ «Гулівер».
«Ми хочемо стати ще однією сходинкою для популяризації спорту в Україні. Створити таку собі «гільдію» талановитих українських спортсменів. Адже ці люди підтримують цінності бренда — вести здоровий спосіб життя і займатися спортом, розвивати своє тіло і на своєму прикладі показують важливість регулярного пиття води та підтримки гідробалансу організму для його самовідновлення!» — прокоментувала Наталія Ревіка, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.
Лімітована серія з новими героями — спортсменами на етикетці вже на полицях магазинів.