Budweiser перешел на воду в ролике для Super Bowl.
27 Янв 2018, 08:00

Budweiser перешел на воду в ролике для Super Bowl.

Если раньше бренд транслировал ролики с лошадьми и щенятами, в этом году компания делает акцент на своей помощи жертвам ураганов. С 1988 года пивоварня в Картерсвилле предоставила 79 млн банок с водой городам в США, ставшими жертвами природных катаклизмов. В новом ролике бренд показал генерального менеджера пивоварни Кевина Фаренкрога. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость