11 Май 2021, 12:17

Благодійний Insta-фільтр збирає кошти на будівництво культурного об’єкта про сміття

Соціальний проєкт «Україна без сміття» та діджитал агентство FFFACE.ME запустили благодійний Instagram-фільтр у межах проєкту FFFACE SOCIAL. Кожне сторіз із фільтром «Sortobozhenka» приноситиме 5 грн на будівництво культурного об’єкта на ВДНГ, що популяризуватиме роздільний збір відходів. 

Благодійний флешмоб пройде з 11 по 24 травня. Сервіс швидкої доставки їжі Rocket став першим брендом-благодійником, який підтримав цю ініціативу.

За кожну опубліковану сторіз від користувачів із фільтром «Sortobozhenka» Rocket, а потім і інші бренди-партнери перераховуватимуть благодійні 5 гривень у скарбничку «України без сміття». Що більше сторіз зроблять користувачі, то більший благодійний внесок після завершення флешмобу отримає УБС. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Усі зібрані кошти УБС використає на будівництво нового культурного об’єкта на ВДНГ, що об’єднає в собі Станцію сортування, Музей переробки та споживання, open air простори для арт-подій і безпластиковий фермерський ринок.

Зробити благодійне сторіз для УБС просто:

1. Використати благодійний фільтр «Sortobozhenka»

2. Обов’язково відмітити в сторіз Rocket (@rocket.ukraine) і УБС (@nowasteukraine).

Організатори кампанії FFFACE SOCIAL запевняють, що завдяки такій механіці кожен може стати благодійником і відчути цінність свого внеску, просто зробивши сторіз. А амбасадором бренду чи фонду нарешті зможуть стати не тільки відомі блогери й інфлуенсери, а й звичайні користувачі Instagram.

Дмитро Корнілов, співзасновник та СЕО FFFACE.ME: «Ми пропонуємо унікальну механіку благодійних проєктів, долучаючись до якої бренд-спонсор працює в межах звичного CPA-формату, тобто платить тільки за рекламну дію. Окрім того, що такий бренд-спонсор допомагає робити добру справу, він ще й отримує найактивніше з можливих розміщень – інтеграцію в сторіз звичайних юзерів. Саме тому FFFACE SOCIAL – єдиний рекламний інструмент, що дозволяє автоматизовано співпрацювати зі звичайною аудиторією по CPA-моделі. Так бренд, із одного боку, виходить на нові аудиторії та створює позитивний контекст про себе, а з іншого – сплачує тільки за результат. І, нарешті, всі кошти йдуть не до цукербергів, а на важливу для українців справу».

Ініціатива FFFACE SOCIAL закликає бренди інвестувати не в рекламні кабінети соцмереж, а у благодійні проєкти. Такі кейси безпрограшні для всіх: бізнес отримує рекламні охоплення та підвищує лояльність клієнтів, додаючи хорошу історію у свій портфель добрих справ, соціальний проєкт отримує фінансову підтримку для розвитку, а користувачі інстаграму — оригінальний контент, що підкреслює їхні цінності.

FFFACE.ME уже проводили такі кампанії з благодійними проєктами «Життєлюб», «Агенти крові», UAnimals, Нетакаякіншівона.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео