23 Июн 2016, 13:30

Беременные мужчины в рекламе пивного бренда.

Немецкая марка пива Bergedorfer Beer захотела наглядно представить свой слоган: «Сварено с любовью», проведя ассоциацию с женщинами, ожидающими рождение своих детей. Но при этом заменив их на мужчин с пивными животами. Что же еще может любить мужчины, кроме пива? Креатив Jung von Matt/Alster, Hamburg. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео