АТБ назвал автора своего последнего креативного ролика.
07 Июн 2017, 14:20

АТБ назвал автора своего последнего креативного ролика.

Сегодня супермаркет презентовал промо-ролик обновленного магазина.

Видео вызвало интерес у креативного сообщества.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Как сообщил АТБ в Facebook, ролик снимала служба маркетинга АТБ-Маркет.

Целевая аудитория, сами днепровцы, а также коллеги, восприняли рекламу позитивно.

Расскажите друзьям про новость