02 Ноя 2016, 09:05

Ашан-тролль 2.0: гипермаркет продолжает тонко шутить над конкурентами.

Несмотря на волну негатива в адрес SMM-менеджера данной кампании, она продолжается. От имени сети гипермаркетов «Ашан» идет обстрел конкурентов: «Фуршет», «Мегамаркет», «Еко маркет» и Varus.  

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео