Ашан-тролль 2.0: гипермаркет продолжает тонко шутить над конкурентами.
02 Ноя 2016, 09:05

Ашан-тролль 2.0: гипермаркет продолжает тонко шутить над конкурентами.

Несмотря на волну негатива в адрес SMM-менеджера данной кампании, она продолжается. От имени сети гипермаркетов «Ашан» идет обстрел конкурентов: «Фуршет», «Мегамаркет», «Еко маркет» и Varus.  

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Расскажите друзьям про новость