01 Мар 2011, 09:34

Ambient на автозаправках

Рекламное агентство Mayer/McCann Erickson, Словения разработало ambient кампанию для своего клиента Petrol. Цель кампании: побудить клиентов автозаправочных станций Petrol чаще проверять свои автомобили и воспользоваться их услугами быстрого осмотра автомобиля.

 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

 

 

Анна Коросташовец

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео