02 Сен 2021, 09:49

350 пляшок пива роздали німецькі туристи жителям Києва

Так український бренд Waissburg віддячив перехожим, які допомагали знайти дорогу іноземним гостям. Мета акції — познайомити бренд с новою аудиторією.

Щовихідних туристи з Німеччини виїжджали на прогулянку велосипедами BikeNow на популярні локації Києва. А в кошиках везли з собою Beer Box.

Іноземці питали українців, як дістатися до Хрещатика чи Софіївського собору. За результатами прогулянок понад 80% перехожих були готові допомогти туристам, навіть не знаючи німецької мови.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

На знак подяки туристи дарували українцям natürlich німецьке пиво Waissburg, бо «Ви заслужили!»

Як реагували перехожі на іноземну мову та яскраві костюми, дивіться у відео.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео