Організатор форуму PRIME Group ставить за мету обговорити, як медіа розвивається у світі, які уроки може засвоїти українська галузь з подоланого іншими країнами шляху, на що нове та ефективне в out of home комунікаціях варто звертати увагу місцевим та міжнародним брендам.
Програма форуму, традиційно, побудована з трьох блоків:
- ефективність out of home реклами;
- як креатив впливає на ефективність комунікації «поза домівкою»;
- взаємодія між рекламодавцями та рекламними агентствами.
Форум наповнять змістом 16 доповідачів (детальна програма буде оголошена згодом).
Ключовий спікер — один з найвідоміших на пострадянському просторі теоретиків та практиків маркетингу — Михайло Димшиц. Пан Димшиц — викладач Лондонської школи PR, генеральний директор консалтингової компанії «Димшиц та партнери», автор понад сотні робіт з маркетингу та масових комунікацій. Експерт розповість про фактори формування ефективності реклами та методи пре-тестування творчих рішень для зовнішньої реклами.
Захід відбудеться у четвер 26 квітня 2018 р. в Києві у конференц-холі «Депо» за адресою вул. Антоновича, 50.
Продаж квитків стартує найближчого тижня.
Залишайте заявки на участь за адресою [email protected]. Кількість учасників обмежена.