25 вересня відбудеться семінар «Ефективне медіапланування: nonTV-канали комунікацій»
19 Сен 2008, 08:46

25 вересня відбудеться семінар «Ефективне медіапланування: nonTV-канали комунікацій»

Організації і компанії, що підтримують рух nonTV, в особі його ініціатора - Першого Медичного Рекламного Агентства «МАРСМЕДІА», анонсують проведення семінару «Ефективне медіапланування: nonTV-канали комунікацій»

25 вересня відбудеться семінар «Ефективне медіапланування: nonTV-канали комунікацій»

Організації і компанії, що підтримують рух nonTV, в особі його ініціатора — Першого Медичного Рекламного Агентства «МАРСМЕДІА», анонсують проведення семінару «Ефективне медіапланування: nonTV-канали комунікацій».

 

Також організатори руху заявляють про перенесення III-ої Конференції медичного маркетингу «Оптимальні nonTV-канали комунікацій» з осені 2008 року на весну 2009 року.

 

25 вересня 2008 року, у Києві, в рамках осінньої сесії руху nonTV відбудеться семінар «Ефективне медіапланування: nonTV-канали комунікацій», який проведе к.е.н., доцент кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного інституту менеджменту (МІМ-Київ), партнер «Netton Consulting Group» Олексій Віноградов.

 

В ході семінару будуть розглянуті ключові комунікаційні характеристики медіаносіїв, що використовуються фармацевтичними компаніями для промоції своїх продуктів. Учасники зможуть систематизувати підходи до вибору каналів передачі комунікаційних повідомлень окремо для препаратів категорії ОТС (безрецептурні) і RX (рецептурні), а також набудуть навичок системної організації рекламних кампаній.

 

Як повідомив директор ПМРА «МАРСМЕДІА» Сергій Сошинський, перенесення Конференції медичного маркетингу «Оптимальні nonTV-канали комунікацій», яка щорічно проходить восени, пов'язане із тим, що стратегічне планування рекламних бюджетів в компаніях відбувається, як правило, в період з травня по серпень. «Крім того, восени традиційно проходить значна кількість галузевих заходів, що створює труднощі для участі у конференції професіоналів маркетингових комунікацій. В результаті організатори й учасники дійшли висновку, що восени цього року найбільш ефективною формою спілкування стане практичний семінар», — зазначив він.

 

Зацікавленність у продовженні обміну досвідом роботи з nonTV-каналами комунікацій підтверджують представники провідних фармацевтичних компаній. Начальник відділу маркетингу безрецептурних препаратів ВАТ «Фармак» Юрій Маркевич відзначив, що використання nonTV -каналів комунікацій у промоції препаратів, які не призначені для масового ринку, дозволяє більш ефективно доносити рекламні повідомлення до споживача, помітно оптимізуючи вартість рекламних контактів. «Наступної весни я планую взяти участь у конференції і поділитися з колегами практичним досвідом у використанні nonTV-каналів комунікацій», — повідомив він.

 

«Перенесення конференції на початок року зробить її більш актуальною. Оскільки дозволить і учасникам, і доповідачам проаналізувати рекламні кампанії, проведені у 2008 році. Аналіз охопить всі періоди – від складання бюджету і реалізації проектів до оцінки їх рентабельності. Інформація, що буде отримана таким чином, складе практичні кейси, які надаватимуться учасникам конференці», — заявив Олексій Погорєлов, Генеральний директор Української Асоціації Видавців Періодичної Преси, яка є співорганізатором руху nonTV.

 

«Зміна дати проведення конференції позитивним чином відіб'ється на якості та кількості інформації, що надаватиметься її учасникам», — впевнені організатори руху nonTV.

 

 

Довідка:

 

Рух nonTV виник у 2006 році. Головна мета руху nonTV — побудова додаткових комунікацій між nonTV-каналами і рекламодавцями різних ринків для збільшення доходів обох сторін. Перша Конференція «Оптимальні nonTV-канали комунікацій» була присвячена медичному маркетингу і зібрала більше 200 учасників. Надалі захід отримав підтримку більш ніж 20 різних компаній і організацій, а також набув статус щорічного форуму професіоналів з різних областей маркетингових комунікацій. Детальніша інформація — на сайті: nontv.com.ua

 

Перше Медичне Рекламне Агентство «МАРСМЕДІА» успішно працює на українському ринку 7 років. Спеціалізація агентства: медична і фармацевтична реклама. Агентство надає повний комплекс рекламних послуг, серед яких — просування PM- і CHC-препаратів за допомогою TV- і nonTV-каналів; баїнг у спеціалізованій (медичній і фармацевтичній) пресі; BTL- і trade-маркетінг в аптечних установах; медичний дизайн; Pr-проекти; conference- та event-сервіс.

 

Расскажите друзьям про новость