3 травня 2025 року міжнародний фестиваль креативності та ефективності Baku Flames оголосив переможців.
У перший рік свого існування конкурс отримав 343 роботи за чотирма напрямками, 14 категоріями та понад 100 підкатегоріями, подані понад 50 агентствами та компаніями з 10 різних країн світу. Відібрані міжнародним журі за чотирма конкурсними напрямками (Core, Connect & Engage, Design Excellence та Effective Change), ці проєкти-переможці представляють найкращі зразки індустрії з усього регіону та світу.
Українські проєкти отримали золоті, срібні, бронзові нагороди, а також Гран-прі.
Редакція MMR пропонує ознайомитися з повною добіркою робіт переможців з України.
Золото:
- Агенція Bickerstaff.297 з кампанією «EEEOOOEEOEOOOOOOO» для молочної компанії «Галичина» у категоріях Media (Use of Audio Platforms) та Film (Local Culture).
- Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категоріях PR (Low-Budget PR), Advertising Campaigns (Promotion & Activation Campaigns) та Design (Promotional Items/Promotional Printed Media).
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Advertising Campaigns (Corporate Social Responsibility (CSR) & Corporate Image) та Sustainable Development Goals (Planet & Sustainability).
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з новою айдентикою для академії пілотів дронів Dronarium у категорії Branding (New Brand Identity).

Срібло:
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях PR (Social Impact PR) та Advertising Campaigns (Social Impact Campaigns).
- Агенція Bickerstaff.297 з кампанією «EEEOOOEEOEOOOOOOO» для молочної компанії «Галичина» у категоріях Advertising Campaigns (Radio & Audio Campaigns) та Film Craft (Sound Design & Use of Music).
- Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категоріях Outdoor (Low Budget & High Impact) та Creative Strategy (Low-Budget Strategy)
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з новою айдентикою для академії пілотів дронів Dronarium у категорії Design (Graphic Design).
- Креативна агенція ISD Group з проєктом «Укриття від нетерпимості» для ГО «Різні. Рівні» у категорії Design Craft (Art Direction).

Бронза:
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Media (Use of Outdoor Media), Advertising Campaigns (Direct Marketing Campaigns та Low Budget Campaigns), Outdoor (Ambient & Experiential) та Industry Effectiveness (Government & Public Service).
- Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категоріях Media (Use of Outdoor Media) та Advertising Campaigns (Low Budget Campaigns).
- Креативна агенція ISD Group з проєктом «Укриття від нетерпимості» для ГО «Різні. Рівні» у категорії Outdoor (Ambient & Experiential).
- Креативна лабораторія Gusev Art Lab з проєктом «Звіт калібру 2024» для фонду компетентної допомоги армії «Повернись живим» у категорії Design Craft (Art Direction). Проєкт представляє звіт про результати роботи фонду за 2024 рік у вигляді кулеметної стрічки, де кожен проєкт наче куля, яка має чітку ціль та відповідні характеристики для її досягнення.

Переможець Green Flame:
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категорії Sustainable Development Goals (Planet & Sustainability).
Переможець Blue Flame (Гран-прі):
- Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категорії Advertising Campaigns (Promotion & Activation Campaigns).
Агенція року:
- Bickerstaff.348.
Найкращі бренди фестивалю:
- Український павільйон на Венеційській бієннале;
- Kernel та Міністерство закордонних справ України;
- «Галичина»;
- Dronarium Ukraine.