Baku Flames 2025: добірка переможців з України
05 Тра 2025, 12:47

Baku Flames 2025: добірка переможців з України

3 травня 2025 року міжнародний фестиваль креативності та ефективності Baku Flames оголосив переможців.

У перший рік свого існування конкурс отримав 343 роботи за чотирма напрямками, 14 категоріями та понад 100 підкатегоріями, подані понад 50 агентствами та компаніями з 10 різних країн світу. Відібрані міжнародним журі за чотирма конкурсними напрямками (Core, Connect & Engage, Design Excellence та Effective Change), ці проєкти-переможці представляють найкращі зразки індустрії з усього регіону та світу.

Українські проєкти отримали золоті, срібні, бронзові нагороди, а також Гран-прі.

Редакція MMR пропонує ознайомитися з повною добіркою робіт переможців з України.

Золото:

  • Агенція Bickerstaff.297 з кампанією «EEEOOOEEOEOOOOOOO» для молочної компанії «Галичина» у категоріях Media (Use of Audio Platforms) та Film (Local Culture).
  • Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категоріях PR (Low-Budget PR), Advertising Campaigns (Promotion & Activation Campaigns) та Design (Promotional Items/Promotional Printed Media).
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Advertising Campaigns (Corporate Social Responsibility (CSR) & Corporate Image) та Sustainable Development Goals (Planet & Sustainability).
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з новою айдентикою для академії пілотів дронів Dronarium у категорії Branding (New Brand Identity).

Срібло:

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях PR (Social Impact PR) та Advertising Campaigns (Social Impact Campaigns).
  • Агенція Bickerstaff.297 з кампанією «EEEOOOEEOEOOOOOOO» для молочної компанії «Галичина» у категоріях Advertising Campaigns (Radio & Audio Campaigns) та Film Craft (Sound Design & Use of Music).
  • Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категоріях Outdoor (Low Budget & High Impact) та Creative Strategy (Low-Budget Strategy)
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з новою айдентикою для академії пілотів дронів Dronarium у категорії Design (Graphic Design).
  • Креативна агенція ISD Group з проєктом «Укриття від нетерпимості» для ГО «Різні. Рівні» у категорії Design Craft (Art Direction).

Бронза:

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Media (Use of Outdoor Media), Advertising Campaigns (Direct Marketing Campaigns та Low Budget Campaigns), Outdoor (Ambient & Experiential) та Industry Effectiveness (Government & Public Service).
  • Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категоріях Media (Use of Outdoor Media) та Advertising Campaigns (Low Budget Campaigns).
  • Креативна агенція ISD Group з проєктом «Укриття від нетерпимості» для ГО «Різні. Рівні» у категорії Outdoor (Ambient & Experiential).
  • Креативна лабораторія Gusev Art Lab з проєктом «Звіт калібру 2024» для фонду компетентної допомоги армії «Повернись живим» у категорії Design Craft (Art Direction). Проєкт представляє звіт про результати роботи фонду за 2024 рік у вигляді кулеметної стрічки, де кожен проєкт наче куля, яка має чітку ціль та відповідні характеристики для її досягнення.

Переможець Green Flame:

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категорії Sustainable Development Goals (Planet & Sustainability).

Переможець Blue Flame (Гран-прі):

  • Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категорії Advertising Campaigns (Promotion & Activation Campaigns).

Агенція року:

  • Bickerstaff.348.

Найкращі бренди фестивалю:

  • Український павільйон на Венеційській бієннале;
  • Kernel та Міністерство закордонних справ України;
  • «Галичина»;
  • Dronarium Ukraine.

Розкажіть друзям про новину