Премія Epica Awards оголосила номінантів на перемогу в конкурсі 2024 року.
Володарі Золота та Гран-прі будуть оголошені під час спеціальної онлайн-церемонії 12 грудня. Срібні та бронзові призери будуть опубліковані на сайті Epica Awards наступного дня, 13 грудня.
Редакція MMR пропонує добірку робіт українських учасників, які увійшли до фіналу.
- Агенція McCann Kyiv з проєктом ArtArmor. Art that saves lives для благодійного фонду UKRAINE FOR HEROES у категоріях Media Innovation — Alternative Media та Events. Проєкт переосмислює використані бронепластини від бронежилетів як полотна для потужних мистецьких творів.
- Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категоріях Brand Activations та Metaverse (inc. AR/VR).
- Агенція Postmen з проєктом «Повертаємо Схід» для кондитерської Honey у категорії Confectionery & Snacks. У рамках проєкту відродили торт «Шахтарський», виробництво якого припинилося після окупації Луганська у 2014 році, та створили пронизливий відеоманіфест, який показує Донецьк і Луганськ не просто як індустріальні зони, а як яскраві регіони з глибоким культурним корінням.
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Public Interest — Humanitarian Aid, Cultural Insights, Direct Marketing та Public Relations.
- Агенція креативних комунікацій linza agency з проєктом «Музей вкраденого мистецтва» у категорії Metaverse (inc. AR/VR).
- Комунікаційна агенція plusone social impact з проєктом із запобігання торгівлі людьми «Придивись» для Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні у категорії Public Interest — Humanitarian Aid.
- Агенція Postmen з проєктом з ментальної підтримки та розвитку дітей дошкільного віку «Гратися і не боятися» для ЮНІСЕФ Україна у категорії Best Use of Music. Креативники розробили курс відеороликів з порадами для батьків та вихователів, щоб діти могли дати раду емоціям і заспокоюватися під час повітряних тривог та стресових ситуацій. Також була створена пісня для підтримки ментального здоровʼя дошкільнят спільно зі співачкою Світланою Тарабаровою.
- Агенція McCann Kyiv з проєктом «Іскорки суперсил» для ЮНІСЕФ Україна у категорії Product Design. Креативники створили сценарії до вистав, викрійки, дизайни, розмальовки із завданнями та відеотуторіали для розвивально-розважального лялькового шоу для дошкільнят.
- Креативна агенція ISD Group за ребрендинг кондитерської Honey у категоріях Packaging Design та Brand Identity.
- Агенція Postmen з проєктом «Мільйон на дрон» у категорії Self-Promotion. Творчі діти працівників комунікаційної агенції Postmen, співак і військовослужбовець Олександр Положинський та автор пісні «Пес Патрон» Іван Марунич записали відео та зняли кліп на підтримку збору на FPV-дрони для 68-ої окремої єгерської бригади.