У Чернівцях завершили роботу над створенням бренду міста — розробили логотип та слоган — «Чернівці. Мозаїка культур».
Презентацію бренд-концепції провели ще влітку, та роботи з доопрацювання і покращення айдентики тривали ще деякий час. Відтепер у Чернівців є власний автентичний бренд.
Роботи профінансовано Євросоюзом та урядом Німеччини в рамках програми EU4Business від GIZ. Мета проєкту — розробити впізнаваний та сучасний бренд Чернівців, який би відображав унікальні риси міста та підвищував його привабливість як центру для бізнесу, туризму, культури та інвестицій.
Розробкою брендингу займалась агенція OCB Agency, яка раніше створила бренди для Житомира та Кременчука.
Розробці передувало опитування серед містян, в якому взяли участь близько тисячі мешканців. Серед запропонованих варіантів розвитку концепції бренду міста вони обрали міжкультурний напрямок. Він передбачав бачення Чернівців як взірця різностороннього, відкритого європейського міста, яке увібрало в себе культурні особливості багатьох народів.
«Перше враження про Чернівці — це затишне місто. Водночас ми отримали багато порівнянь Чернівців з відвідуванням музею або театру. Гості міста відзначають його колоритність, збережену архітектуру, переплетеність різних культурних традицій. Нашим основним завданням стало передати усю цю багатокультурність, історичну та архітектурну спадщину, водночас передавши сучасний і прогресивний характер міста», — розповів Кирило Онацький, засновник та керівник OCB Agency.
В основі нового логотипу — елемент мозаїки, що разом зі слоганом «Мозаїка культур» формує завершений образ Чернівців як міста, де поєднались та мирно співіснують різні культури і національності. Інша інтерпретація логотипу — орнамент вишиванки. Це відсилка до традиції, що виникла саме у Чернівцях, а нині відзначається українцями по всьому світу — Дня вишиванки.
Логотип легко трансформується у найбільш впізнавані символи міста — наприклад, може нагадувати обриси будівлі Чернівецького університету, Ратуші або Будинку-корабля тощо. Таким чином підкреслюється туристична привабливість міста.
«Цегляні» кольори — відтінки коричневого, помаранчевого та червоного — викликають асоціацію з черепицею та будівлями в історичній частині міста.
За основу шрифта в логотипі було взято класичний Helvetica Neue Condensed, який спеціально модифікували так, щоб елементи літер нагадували арки старовинної архітектури Чернівців. Для текстової частини використали шрифт Mulish.