Спеціально до дня космонавтики Кирило Онацький, бренд-стратег із Житомира, презентував альтернативну айдентику свого рідного міста.
Мета проекту – нагадати українцям про легендарного співвітчизника та дати житомирянам брендинг міста у вільне користування. Кожен охочий може використовувати бренд для прославляння Житомира на весь світ.
Звідки ідея
“Декілька років мене турбувало, що людина, яка народилась в Житомирі і першою відкрила людству космос, залишається майже непомітною. І наш житомирський музей космонавтики не дуже популярний, хоча має гарну унікальну колекцію.
Тому я вирішив запропонувати нові асоціації з містом. Та цей проект не тільки про логотип і айдентику. Цей проект про мрійників, і про то що все можливо. Навіть якщо ти народився в Житомирі.” — розповідає історію проекту автор Кирило Онацький.
Українська Кремнієва долина
Мало хто помітив, що житомирська панчішна фабрика перестала існувати. І житомирських шкарпеток вже скоро не буде. Тому саме час знайти для житомирян новий символ і рухатись далі.
Сергій Корольов прожив цікаве та складне життя: пройшов сталінські табори де мало не загинув, однак потім став головним конструктором радянського союзу і першим в світі запустив людину в космос. Це приклад про боротьбу, мрії і прагнення до життя. А добро завжди перемагає зло.
Далі в планах команди проекту росширювати ідею: запускати локальне медіа, радіо і обʼєднувати людей навколо ідеї творчості і створення речей, що змінюють світ.