Безшлюбність — це не вихід, згідно із суперечливою кампанією Bumble, яка була відкликана минулого тижня після скарг людей. Але Feeld, інший дейтинг-застосунок, вважає, що для декого це може бути відповіддю, і відповідно змінює налаштування свого застосунку.
Співпрацюючи з агентством Mojo Supermarket, Feeld цього тижня додав опцію «Безшлюбність» у розділі, де користувач обирає «бажання» для свого профілю. Інші опції включають «Стосунки», «Зв’язок», «Дослідження» і т.д. Користувачі повинні завантажити останню версію застосунку, щоб користуватися нею.
Хоча Feeld є кінк- та квірфрендлі застосунком, очевидно, що в цьому питанні він відштовхується від скандалу з Bumble, це також серйозний крок. Розмова про безшлюбність цього тижня переконала бренд, що людям дійсно потрібна опція «Безшлюбність» у застосунках для знайомств.
«Спілкування з іншими людьми і секс можуть бути взаємовиключними, і крапка, — сказала Ніомі Воррен, провідний бренд-дизайнер Feeld. — Ми не віримо в контроль сексуальності чи написання історій наших людей, тому що кожен заслуговує на свободу відкривати себе на власних умовах. Наші спільноти на Feeld створили особливий простір, де всі досвіди вітаються і цінуються. Тож незалежно від того, чи ви зараз чи згодом станете безшлюбним, ми вас зрозуміємо».
У рамках кампанії Feeld знайшов деякі з вуличних оголошень Bumble, які все ще висять, і обклеїв їх новими повідомленнями.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/24535-1024x768.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/24535-1024x768.png?x90209)
«З першого дня Feeld відзначає унікальну подорож кожного. Для все більшої кількості людей ця подорож може включати в себе безшлюбність, — кажуть Хейлі Лоуренс та КС Шанті, асоційовані креативні директори Mojo Supermarket. — І якщо є якась платформа для знайомств, яка відкриває свої обійми для тих, хто шукає близькості у новий спосіб, то це буде Feeld. Ми сподіваємося, що цей фільтр успішно покаже людям, що все, що вам подобається, або не подобається, ви можете знайти на Feeld».
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/24535eue-1024x768.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/24535eue-1024x768.png?x90209)
Минулий тиждень був багатим на події, коли бренди реагували на невдачі інших брендів, наприклад, коли Samsung запропонував уїдливу відповідь на спірну рекламу Apple.