«Творчість не можна розчавити»: Samsung висміяв суперечливу рекламу Apple
16 Тра 2024, 17:04

«Творчість не можна розчавити»: Samsung висміяв суперечливу рекламу Apple

Samsung випустив рекламний ролик у відповідь на негативну реакцію на рекламу нового iPad Pro від Apple, де гідравлічний прес розплющив різноманітні речі.

У ролику показано жінку, яка ходить по темній кімнаті, де розкидані розбиті інструменти, сміття та забризканий фарбою стіл. Вона взяла частково зруйновану гітару і почала грати на ній, одночасно читаючи ноти з планшета Samsung Galaxy Tab S9.

У кінці ролика з’явилась фраза «Творчість не можна розчавити», що є натяком на нову рекламу Apple.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину