Жінка з трьома руками та Санта на дроні: бренд газованої води випустив пародію на ШІ-ролик Coca-Cola
04 Гру 2024, 17:20

Жінка з трьома руками та Санта на дроні: бренд газованої води випустив пародію на ШІ-ролик Coca-Cola

Святковий рекламний ролик Coca-Cola, створений за допомогою ШІ, викликав багато розмов в індустрії та за її межами.

З цієї нагоди бренд натуральної газованої води Zevia вирішив створити пародію на рекламу Coca-Cola, кажучи споживачам, що це «ідеальний час, щоб повернутися до реальності та спробувати Zevia».

У ролику показано, як Санта летить на гігантському дроні, білі ведмеді їдять різдвяні подарунки, вантажівки косять сніговиків, а жінка з трьома руками п’є газовану воду, схожу на Coca-Cola.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кірстен Суарес, CMO Zevia, розповіла, що бренд вже мав кампанію, яка висміювала штучний інтелект, а потім вирішив переключився на Coca-Cola саме тоді, коли вийшла ця реклама.

«Ми вирішили швидко змінити деякі з наших сцен, щоб зобразити релевантне повідомлення про переваги Zevia у вигляді святкової пародії, — сказала Суарес. — Ми сподіваємося, що реклама не лише розважає, але й розпочинає розмову та підвищує обізнаність споживачів про те, що Zevia — це чудова можливість допомогти людям відмовитися від штучних напоїв».

Розкажіть друзям про новину