Святковий рекламний ролик Coca-Cola, створений за допомогою ШІ, викликав багато розмов в індустрії та за її межами.
З цієї нагоди бренд натуральної газованої води Zevia вирішив створити пародію на рекламу Coca-Cola, кажучи споживачам, що це «ідеальний час, щоб повернутися до реальності та спробувати Zevia».
У ролику показано, як Санта летить на гігантському дроні, білі ведмеді їдять різдвяні подарунки, вантажівки косять сніговиків, а жінка з трьома руками п’є газовану воду, схожу на Coca-Cola.
Кірстен Суарес, CMO Zevia, розповіла, що бренд вже мав кампанію, яка висміювала штучний інтелект, а потім вирішив переключився на Coca-Cola саме тоді, коли вийшла ця реклама.
«Ми вирішили швидко змінити деякі з наших сцен, щоб зобразити релевантне повідомлення про переваги Zevia у вигляді святкової пародії, — сказала Суарес. — Ми сподіваємося, що реклама не лише розважає, але й розпочинає розмову та підвищує обізнаність споживачів про те, що Zevia — це чудова можливість допомогти людям відмовитися від штучних напоїв».