Kachorovska запросив дітей своїх колег для створення фешн-зйомки
06 Тра 2025, 13:12

Kachorovska запросив дітей своїх колег для створення фешн-зйомки

До Дня матері український бренд взуття, сумок та одягу Kachorovska запросив дітей своїх колег на один день стати мамами — посидіти на їхніх місцях та виконати їхню роботу.

У ролику показано, як діти організовували зйомку для бренду: вигадували ідеї, підбирали образи, фотографували та знімали моделей.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Kachorovska (@kachorovska_atelier)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину