В рекламе ТМ «Рудь» показали историю рождения новинки сезона
07 Май 2019, 07:00

В рекламе ТМ «Рудь» показали историю рождения новинки сезона

Историю возникновения фруктового рожка «Эйфория» показали с помощью таинственного процесса, происходящий в огромных трубах и емкостях на производстве. Проект реализован агентством Doris Advertising. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Кажуть, що життя вимірюється не кількістю зроблених вдихів і видихів, а кількістю моментів, коли від щастя перехоплює подих. Наш ролик — це внутрішня хімія цього відчуття, приховані механізми ейфорії. Якби ейфорія була морозивом — думаємо, вона виглядала би саме так», — розповідає про ідею кампанії креаторка агенції Doris Advertising Валентина Михальчук.  

Расскажите друзьям про новость