Ukraine is our Earth: українські креативники створили триб’ют культовому маніфесту
25 Кві 2022, 18:24

Ukraine is our Earth: українські креативники створили триб’ют культовому маніфесту

З початку війни українці отримують багато підтримки та співпереживання від людей з усього світу. Але повністю осягнути почуття та внутрішній стан українців, до яких призвела війна, вкрай складно. Щоб розповісти світові про те, що зараз відчуває Україна, Nebo ideas agency у колаборації з агенцією Wieden+Kennedy Amsterdam звернулися до одного з найсильніших маніфестів світу та створили триб’ют відомій роботі.

Проєкт “Ukraine is our Earth” розробили для спеціального випуску видання Adweek на підтримку України — “On Ukraine, by Ukrainians” — який об’єднає на своїх сторінках роботи українських креативників.

Передати спустошення в серцях українців команда Nebo (символічно, що агенція називається саме так) вирішила за допомогою відомого знімку Землі “Pale Blue Dot”.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Цьому фото астроном Карл Саган присвятив визначну промову, перетворивши 21 речення на маніфест усієї планети. 

“Pale Blue Dot” надихнув креативників створили триб’ют культовому маніфесту — “Pale Yellow-Blue Dot”. Ця робота — метафора воєнного життя українців, як текстова, так і візуальна. Метафора, покликана передати нестерпну порожнечу українців, яку неможливо осягнути, відчути, зрозуміти. Придивившись на крихітну жовто-блакитну цятку, можна побачити Україну, де мільйони душ прямо зараз змагаються за своє життя. Жовто-блакитний маніфест здебільшого зберігає оригінальний текст, лише слово «Земля» непомітно змінюється на «Україна». Бо Україна — їхній єдиний дім у всьому всесвіті, їхня Земля, яку намагаються знищити.

Візуально триб’ют відсилає до оригінального знімку. Проте колір променів замінюється на жовтий, виділяючись на темно-синьому тлі. 

“Ukraine is our Earth” увібрав у себе переживання 44 мільйонів українців. 

Десяток слів та декілька тисяч пікселів стали містком між внутрішнім світом народу України і світовою креативною спільнотою. Щоб якомога більше людей побачило Україну, прочитало про Україну та зрозуміло, що Україна відчуває прямо зараз. 

Розкажіть друзям про новину