Тижневе американське рекламне галузеве видання, яке охоплює творчість, відносини з клієнтом та агентством, глобальну рекламу, огляди рахунків та нові кампанії, Adweek, представило новий випуск, що знаменує безпрецедентний момент за 43 роки існування журналу: редактори передали контроль над виданням.
Випуск, опублікований 25 квітня, повністю створений українськими талантами, чиї життя та засоби для існування були перевернуті війною. Над випуском «On Ukraine, by Ukrainians» («Про Україну очима українців») працювало понад 20 українців, які працюють разом з усього світу, причому деякі з них все ще знаходяться на своїй батьківщині під час вторгнення.
Цей випуск, підготовлений запрошеним головним редактором Ганною Руденко, наповнений проникливими есе, інтерв’ю та статтями про складне минуле України, її сміливу сучасну культуру та надії її народу на завтрашній день.
Усі доходи від реклами підуть на позаштатні гонорари українських талантів, які його створили, а частина, що залишилася, приблизно 75 тисяч доларів, буде пожертвувана двом гуманітарним некомерційним організаціям: «Nova Ukraine» та Українсько-американській координаційній раді.
До спеціального випуску Adweek увійшли такі статті:
• Від редакції: Креативний опір України
• Як зрозуміти та полюбити українську культуру
• Історія походження креативної індустрії України
• Баланс між війною та життям: як війна змінила життя українських творчих людей
• «Як я живу на цій війні», інтерв’ю з Олександрою Дорогунцовою
• Україна: світовий знімальний майданчик
• Як українські креативники допомагають виграти війну та привернути увагу всього світу
• Творча навчальна програма з п’яти кроків для повоєнної України
• Біжи, стій, борись: як виживають та адаптуються українські дизайн-студії
Обкладинку цього спеціального випуску створив Waone Interesni Kazki (Володимир Манжос), відомий український художник та художник-монументаліст з Нью-Йорка, який створює сюрреалістичні та метафоричні візуальні історії, поєднуючи естетику старих майстрів зі сміливим сучасним голосом. Waone уперше створює обкладинку для друкованого журналу.
Ідея його роботи для номера Adweek «On Ukraine, by Ukrainians» обертається навколо ключових концепцій номера: основні переваги українців, їхня культурна самобутність, здатність постійно розвиватися та відкривати себе наново, плекати своє минуле та будувати майбутнє.
Загальний вид обкладинки відображує художній стиль автора, так атмосферу національних мультфільмів.
На обкладинці є набір символів, які багато значать для українців. Це вишивка з написом 24 лютого (день, коли росія розпочала повномасштабну війну в Україні) у зашифрованому символічному коді та голова Тараса Шевченка, національного поета, який боровся за українську ідентичність та суверенітет.