Невдала ринопластика та пропущені «дай п’ять»: Cheetos висміяв результати роботи недомінуючою рукою
17 Кві 2024, 12:32

Невдала ринопластика та пропущені «дай п’ять»: Cheetos висміяв результати роботи недомінуючою рукою

Бренд снеків Cheetos запустив кампанію «The Other Hand», щоб відзначити відданість людей, які їдять снек домінуючою рукою, незалежно від ситуації.

За даними Cheetos, 99% людей їдять снеки домінуючою рукою, і тому їм залишається один із двох варіантів: або покласти упаковку снеків на місце, або спробувати виконати завдання недомінуючою рукою.

Компанія-виробник снеків створила відеоролик, а також зовнішню рекламу, щоб підкреслити потенційні результати використання другої руки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Від художників, які намагаються малювати (і не можуть), до пластичних хірургів, які невдало оперують своїх пацієнтів, весела і безтурботна кампанія висміяла їхніх лояльних клієнтів, які відмовляються ставити пакунок на місце.

«The Other Hand» — це офіційне відзначення фанатів, які залишають свою домінуючу руку для того, щоб насолоджуватися Cheetos.

«Шанувальникам Cheetos в усьому світі знайоме відчуття, коли потрібно щось зробити, а пальці вкриті улюбленим помаранчевим пилом Cheetos, — говорить Тіна Махал, старша віце-президентка з маркетингу PepsiCo Foods North America. — Замість того, щоб покласти пакетик Cheetos на землю, вони пробують іншу руку, і часто все йде кумедно «не так». Від пропущених «дай п’ять» до щоденних невдач у виконанні завдань — ця кампанія є одою фанатам, які готові на все заради улюбленого снеку. Ми показуємо світові, що це нормально — використовувати свою другу руку і приймати безлад».

Розкажіть друзям про новину