Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік: хто у списку
12 Чер 2025, 10:52

Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік: хто у списку

На початку 2025 року для українського ринку маркетингових сервісів підбито підсумки діяльності провідних агентств, що дозволило окреслити нове поле можливостей та викликів. 2024 рік відзначився значним зростанням фінансових показників, поряд із появою свіжих гравців. Загальний обсяг доходів агентств, учасників рейтингу, склав 3 648,5 млн грн — що на 37% більше порівняно з 2023 роком. Таке зростання свідчить про адаптивність та стійкість ринку, а також про те, що рекламний бізнес продовжує розвиватися навіть у складних зовнішніх умовах.

Динаміка ринку маркетингових сервісів в Україні

Агентства маркетингових комунікацій у 2024 році демонструють значне зростання бюджетів в певних сегментах, особливо у сфері Consumer Marketing та Event Marketing & Sponsorship. Основні тенденції можна розглянути через порівняння даних 2023 та 2024 років.

Тенденції розвитку

  1. Значне зростання в Consumer Marketing та Event Marketing & Sponsorship — активне впровадження інтерактивних та персоналізованих стратегій залучення аудиторії, розширення цифрових платформ і рекламних кампаній.
  2. Помірне збільшення в Trade Marketing — стабільний ріст завдяки впровадженню нових методів стимулювання продажів та змінам у партнерських програмах.
  3. Стабільність показників Loyalty Marketing — компанії постійно розвивають програми лояльності для підвищення залученості клієнтів.

Методологія

Рейтинг формується на основі аналізу офіційних фінансових звітів, аналітичних досліджень і даних з відкритих джерел. Основні критерії оцінки включають:

  • Загальний дохід за 2024 рік.
  • Динаміку зростання доходів (порівняно з 2023 роком)
  • Частку маркетингових сервісів (МС) в загальній діяльності агентства — відсоткове співвідношення доходів з МС кожного агентства до загальних доходів агентства.
  • Порівняльний аналіз з позиціями 2023 року дає змогу простежити зміни у структурі ринку.

Огляд рейтингу за 2024 рік

Для зручності аналізу агентства розподілено на чотири групи за діапазоном доходів.

Таблиця 1. Рейтинг агентств згідно доходів у 2024 році
Позиція
в 2024 р.
Назва агентства% МСДинаміка зміни доходу в порівнянні з 2023 р.Позиція та дохід
у 2023 р.
Група 1. Дохід (виручка) від реалізації 300-950 млн грн  
1Havas Engage99%2150-650
2ADSAPIENCE99,4%1150-650
3agama marketing services (Talan Communications, Clever Force)100%5150-650
4LEX MARKETING90%3150-650
Група 2. Дохід (виручка) від реалізації 100-300 млн грн   
5Paradigm Group 100%4150-650
6All Motion99,4%850-150
7Pulse Marketing Agency100%6150-650
8TMSCo100%950-150
Група 3. Дохід (виручка) від реалізації 50-100 млн грн   
9Prospects Ukraine100%1050-150
10BetterSvit87%1210-50
11Seven Group95%1150-150
Група 4. Дохід (виручка) від реалізації 10-50 млн грн   
12Adbakers80%1310-50
13MEX a member of Havas70%1710-50
14SMART Marketing100%1610-50
15Freebrand100%1510-50
16Profi ads50%1410-50
17BRIK70%не брали участь  
Група 1. Цей сегмент об’єднує провідних гравців, які задають тон ринку

Havas Engage

  • Частка маркетингових сервісів (МС) в активності агентства: 99%
  • Динаміка: зростання порівняно з попереднім роком
  • Попередня позиція 2023 року: 2 місце

ADSAPIENCE

  • Частка маркетингових сервісів в активності агентства: 99%
  • Динаміка: зростання
  • Лідер рейтингу 2023 року

Agama marketing services (Talan Communications, Clever Force)

  • Частка МС в активності агентства: 100%
  • Динаміка: зростання
  • Попередня позиція: 5 місце

LEX MARKETING

  • Частка МС в активності агентства: 100%
  • Динаміка: зростання
  • Третє місце у рейтингу 2023 року

Зміна позицій у рейтингу демонструє технічну щорічну ротацію в групі безумовних лідерів. 

Група 2. Агентства середнього сегмента демонструють впевнений ріст доходів, та спостерігаємо ротацію, яка є нормальною для динамічного ринку

Paradigm Group

  • Частка МС в активності: 100%
  • Динаміка: зростання доходів
  • Попередня позиція 2023: 4 місце 

All Motion

  • Частка МС в активності агентства: 100%
  • Динаміка: зростання
  • Попередня позиція 2023: 8 місце 

Pulse Marketing Agency

  • Частка МС в активності агентства: 100%
  • Динаміка: зростання

TMSCo

  • Частка МС в активності агентства: 100%
  • Динаміка: зростання
Група 3 та 4. Агенції, які стабільно функціонують та мають значний потенціал
Таблиця 2. Ключові послуги та клієнти агентств-учасників рейтингу в 2024 році
Позиція
в 2024р.
Назва агентстваКлючові послугиОсновні клієнти 2024
Група 1. Дохід (виручка) від реалізації 300-950 млн грн 
1Havas EngageConsumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Creative ServicesVisa International Service Association, Mondelēz Ukraine, L’Oreal, Imperial Tobacco Ukraine, JDE Ukraine, Electrolux, AWT 
2ADSAPIENCEConsumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Creative Services, PRMastercard, ПУМБ, Syngenta, P&G, Київстар, Lego
3agama marketing services (Talan Communications, Clever Force)Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketingJTI, Kyivstar, Bacardi-Martini, Asbis, Нова Пошта, Cersanit, Snack Production, Ariston Ukraine, Nestle
4LEX MARKETINGTrade marketing, АутстафінгBeiersdorf, Johnson&Johnson, Reckitt Benckiser, Borjomi, Haleon, Essity,  Evyap
Група 2. Дохід (виручка) від реалізації 100-300 млн. грн. 
5Paradigm Group Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketingBritish American Tobacco Ukraine, Київстар, Abbott Laboratories S.A., AGCO International, Bosch Ukraine, Biocodex, Abbvie, Teva, Terra Food Group
6All MotionConsumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing, Creative ServicesСoca-Cola, Loreal, Teva, Signify
7Pulse Marketing AgencyConsumer marketing, Trade marketing, Event marketing & SponsorshipJTI, Kimberly Clark,  MХП,  Unilever, Укртелеком, Bayadera
8TMSCoConsumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketingJohnson & Johnson, Biocodex, AB InBev Efes, МХП, Watsons
Група 3. Дохід (виручка) від реалізації 50-100 млн грн
9Prospects UkraineConsumer marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketingMastercard, Нова Пошта, Кредобанк, DAI (USAID) та ін.
10BetterSvitConsumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing, Creative Services, Digital ServicesPepsiCo Ukraine, Bella-Trade, OLX, KFC, Henkel, Haleon, Amway
11Seven GroupConsumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing, Creative Services, Media Planning and Buying, PRBAT (British American Tobacco Ukraine), Nestle, Danone, Vodafone, НР, Kingston
Група 4. Дохід (виручка) від реалізації 10-50 млн грн 
12AdbakersConsumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing, Creative ServicesApple, JTI. Raif, DTEK
13MEX a member of HavasConsumer marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing, Creative Services, PRVodafone Ukraine, Нова пошта, HP, IDS Ukraine
14SMART MarketingConsumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketingABInBev EFES, Syngenta, Panasonic, Lactalis, МХП
15FreebrandConsumer marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketingMastercard, Vodafone
16Profi adsEvent marketing & Sponsorship, Media Planning and BuyingMary Kay, Bosch, Geneva Call Appel de Genève, Pravex Bank, Yves Rocher, Ocean Plaza, Respublika Park, Karavan Outlet, Караван, Nissan 
17BRIKTrade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing, Creative ServicesShell, Еконія, iHerb

Ключові тенденції

Аналіз даних 2024 року дозволяє виділити кілька важливих трендів:

  • Зростання доходів у всіх сегментах. Лідери ринку, зокрема Havas Engage та ADSAPIENCE, демонструють непохитне зростання, що підтверджує їхню стійкість у мінливих умовах.
  • Акцент на емоційну комунікацію. Сегменти Consumer marketing і Event marketing (разом зі спонсорськими програмами) отримали значний імпульс – бренди все більше інвестують у створення емоційних зв’язків із аудиторією, що є актуальним у сучасних умовах нестабільності.
Таблиця 3. Розподіл доходів агентств-учасників за сегментами в 2024 році
Trade marketingConsumer
marketing
Event marketing & SponsorshipLoyalty marketing
36%28%31%5%
1Havas EngageADSAPIENCEADSAPIENCEProspects Ukraine
2LEX MARKETINGHavas EngageHavas EngageParadigm Group 
3agama marketing servicesPulse Marketing AgencyParadigm Group All Motion
4Paradigm Group All Motionagama marketing servicesTMSCo
5Pulse Marketing AgencyBetterSvitAll MotionAdbakers
6TMSCoagama marketing servicesSeven GroupMEX a member of Havas
7All MotionSeven GroupProfi adsSMART Marketing
8ADSAPIENCETMSCoBetterSvitBetterSvit
9BetterSvitParadigm Group MEX a member of HavasSeven Group
10SMART MarketingFreebrandSMART MarketingFreebrand
11Seven GroupAdbakersTMSCoBRIK
12AdbakersProspects UkraineBRIKagama marketing services
13BRIKMEX a member of HavasPulse Marketing Agency 
14 SMART MarketingAdbakers 
15 BRIKProspects Ukraine 
16  Freebrand 
Таблиця 4. Розподіл доходів агентств-учасників за послугами Trade marketing в 2024 році
МерчандайзингПрограми стимулювання продавцівІнші польові роботи (консультанти біля полиць, аудити тощо)Trade promo
41%21%19%19%
1LEX MARKETINGagama marketing servicesHavas EngageHavas Engage
2Havas EngageHavas Engageagama marketing servicesParadigm Group
3Pulse Marketing AgencyTMSCoLEX MARKETINGADSAPIENCE
4agama marketing servicesParadigm GroupADSAPIENCEAll Motion
5All MotionAll MotionTMSCoBetterSvit
6Paradigm GroupPulse Marketing AgencyAll MotionPulse Marketing Agency
7TMSCoSMART MarketingPulse Marketing AgencyTMSCo
8SMART MarketingBetterSvitSeven GroupSMART Marketing
9  Adbakersagama marketing services
10  BetterSvitSeven Group
11  BRIKBRIK

Висновок

Підсумки 2024 року яскраво демонструють, що український ринок маркетингових сервісів не лише адаптується до зовнішніх викликів, але й активно розвивається. Провідні агентства зміцнили свої позиції за рахунок впровадження інноваційних технологій та розширення спектру послуг. Зростання доходів у всіх сегментах є важливим сигналом до оптимізму — рекламний бізнес набирає обертів, стимулюючи подальшу конкуренцію та розвиток галузі.

Цей рейтинг є відображенням сучасних тенденцій. Успіх агентств на ринку визначається не лише цифрами, а й здатністю змінюватися, впроваджувати інновації та розширювати горизонти.

Розкажіть друзям про новину