Доносити інформацію новим поколінням через старі формати ЗМІ майже неможливо. Тому сучасна журналістика перероджується та знаходиться в процесі пошуку нових форм спілкування із сучасним споживачем. Ми будемо говорити про нові форми подачі інформації, які допоможуть журналісту впливати на громадянську позицію читачів усіх поколінь – Х, Y та Z.
«Ми перестали сприймати лонгріди та складну аналітику. Перед журналістом стоїть завдання винайти нові форми, які будуть сприйматися сучасними поколіннями», – коментує керівник проекту Євгенія Головіна.
В рамках сезону ми розглянемо успішні кейси переформатування міжнародних видань. Проведемо ряд освітніх заходів та познайомимо вас із кращими представниками професії. Будемо разом створювати нову журналістику.