Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка лого у шапці
16 Тра 2022, 16:34

Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка лого у шапці

Українські бренди розпочали флешмоб на честь перемоги гурту KALUSH Orchestra на цьогорічному конкурсі Євробачення і додали родзинку до своїх логотипів – рожеву панаму, яка тепер відома всій Європі.

У рамках ініціативи об’єдналися і кав’ярні, і магазини, і агентства, серед яких Київстар, Укрпошта, Книгарня «Є», Вчасно, Budu Sushi, Palianytsia, Netpeak та інші.

MMR також приєднався до всеукраїнського флешмобу та пропонує добірку креативів від учасників:

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео