Liquid Death створив труну-охолоджувач для напоїв
29 Сер 2024, 10:55

Liquid Death створив труну-охолоджувач для напоїв

Продовжуючи свою серію веселих колаборацій, бренд консервованої води Liquid Death об’єднався з виробником систем охолодження Yeti, щоб створити унікальний «Casket Cooler», який обіцяє зберігати напої холодними… вічно.

Цей охолоджувач для напоїв — справжній витвір інженерної думки. Він може вмістити приблизно 378 банок Liquid Death звичайного розміру без льоду. Він також має зовнішній корпус зі сталі та ізоляцію Triple Foam ColdCell, а також запатентовані замки кришки T-Latch від Yeti.

На створення єдиного екземпляру «Casket Cooler» пішло два місяці, і він був виставлений на аукціон 28 серпня на сайті Liquid Death. Стартова ціна — $1,500.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Зрозуміло, що якщо людина використовувала «Casket Cooler» як контейнер для вишуканих напоїв на вечірках протягом свого життя, він також може стати її пристанищем після смерті.

Розкажіть друзям про новину