«Коли ти плюс, у них мінус»: як створювалась айдентика операції «Єдність» від UNITED24
17 Сер 2023, 13:25

«Коли ти плюс, у них мінус»: як створювалась айдентика операції «Єдність» від UNITED24

Фандрейзингова платформа UNITED24, фонд «Повернись живим» та monobank успішно провели операцію «Єдність» — збір з метою придбання 10 000 дронів-камікадзе для української армії. Цільова сума — 235 мільйонів гривень.

Дизайн-систему та айдентику збору з комунікаційним меседжем розробляли спільно United24 та креативна агенція Bickerstaff.145. 

Ярослава Гресь, координаторка фандрейзингової платформи United24, розповідає: «Операція «Єдність» — один і з найуспішніших зборів в українському фандрейзингу, це вже очевидно. Такий успіх цього збору закладений у самому його слогані — «Коли ти плюс, у них мінус», що викликає у людей відчуття спорідненості, причетності».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Наше завдання — об’єднати всіх, навіть тих, хто по суті є конкурентами. Зараз війна і потрібно памʼятати, що ми всі за одно. Це демонструємо і рішенням відмовитись від логотипів і в плюсах пишемо назви однаковим шрифтом, щоб ніхто не виділявся.
Саша Спасова
артдиректорка Bickerstaff.391

Всього за три повних доби вдалося зібрати повну суму, підтверджуючи невтомну готовність українців допомогти, та важливість правильної комунікації. 

«Проєкт тільки 14 серпня стартанув. Люди донатять шаленими темпами. Це дійсно вражає, що у 2023 році у людей залишається мотивація. Дуже сподіваємося показати вкотре суспільству, що наше обʼєднання може принести неабиякі результати», — зазначає заступник директора фонду «Повернись живим» Олег Карпенко.

Розкажіть друзям про новину