До Міжнародного дня собак мережа ресторанів фаст-фуду KFC Thailand та виробник ласощів для собак Momo and Friends представили «KFC Bone Tie» — собачі снеки, що виготовлені з курячих кісток KFC, і оформлені у вигляді культової краватки-метелика полковника Сандерса.
Оскільки курячі кістки KFC є джерелом білка та кальцію для пухнастих друзів, не дивно, що більшість собак стрибають при першій же нагоді вчепитися зубами в гомілку. Однак курячі кістки можуть пошкодити внутрішні органи собаки. Цією новою кампанією KFC прагне запобігти цьому.
Разом з випуском нових снеків для собак, KFC Thailand роздавав безкоштовні снеки «KFC Bone Tie» клієнтам, які відвідали обрані ресторани або взяли участь у їхніх онлайн-активностях.
Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.


Ресторани KFC, розташовані в pet-friendly торгових центрах по всьому Таїланду, також можуть взяти участь у русі за переробку свіжих курячих кісток. Таким чином мережа намагається переробляти харчові відходи і, зрештою, продовжувати виробництво снеків «KFC Bone Tie».

«У цей Міжнародний день собак ми вийшли на ринок, сповнені рішучості підвищити обізнаність про те, як шкідливо давати варені курячі кістки собакам, і замінити їх першою у світі закускою для собак, зробленою з любов’ю з наших курячих кісток KFC», — сказав Сухайл Лімбада, директор з маркетингу KFC Thailand.
Пак Ваннасірі, креативний директор агенції Wunderman Thompson Thailand, сказав: «Ми додали чарівний штрих до фірмового стилю KFC, надавши снеку форму краватки-метелика, зробивши його милим та оригінальним, саме таким, яким його любить полковник. Ми об’єдналися з Gluta Story, креатором зі знаменитою зграєю собак, які допомогли нам розповісти про цю кампанію за допомогою фільму, який змусив усіх додивитися його до кінця».