До Міжнародного дня собак мережа ресторанів фаст-фуду KFC Thailand та виробник ласощів для собак Momo and Friends представили «KFC Bone Tie» — собачі снеки, що виготовлені з курячих кісток KFC, і оформлені у вигляді культової краватки-метелика полковника Сандерса.
Оскільки курячі кістки KFC є джерелом білка та кальцію для пухнастих друзів, не дивно, що більшість собак стрибають при першій же нагоді вчепитися зубами в гомілку. Однак курячі кістки можуть пошкодити внутрішні органи собаки. Цією новою кампанією KFC прагне запобігти цьому.
Разом з випуском нових снеків для собак, KFC Thailand роздавав безкоштовні снеки «KFC Bone Tie» клієнтам, які відвідали обрані ресторани або взяли участь у їхніх онлайн-активностях.
Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/kfc-bone-tie-thailand-3-1024x571.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/kfc-bone-tie-thailand-3-1024x571.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/kfc-bone-tie-thailand-2-1024x571.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/kfc-bone-tie-thailand-2-1024x571.jpg?x90209)
Ресторани KFC, розташовані в pet-friendly торгових центрах по всьому Таїланду, також можуть взяти участь у русі за переробку свіжих курячих кісток. Таким чином мережа намагається переробляти харчові відходи і, зрештою, продовжувати виробництво снеків «KFC Bone Tie».
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/kfc-bone-tie-thailand-1-682x1024.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/kfc-bone-tie-thailand-1-682x1024.jpg?x90209)
«У цей Міжнародний день собак ми вийшли на ринок, сповнені рішучості підвищити обізнаність про те, як шкідливо давати варені курячі кістки собакам, і замінити їх першою у світі закускою для собак, зробленою з любов’ю з наших курячих кісток KFC», — сказав Сухайл Лімбада, директор з маркетингу KFC Thailand.
Пак Ваннасірі, креативний директор агенції Wunderman Thompson Thailand, сказав: «Ми додали чарівний штрих до фірмового стилю KFC, надавши снеку форму краватки-метелика, зробивши його милим та оригінальним, саме таким, яким його любить полковник. Ми об’єдналися з Gluta Story, креатором зі знаменитою зграєю собак, які допомогли нам розповісти про цю кампанію за допомогою фільму, який змусив усіх додивитися його до кінця».