IKEA запустила новий рекламний ролик, щоб відсвяткувати 20-річчя своєї роздрібної торгівлі в Португалії.
Вчора ввечері (18 червня) португальська футбольна збірна розпочала свою кампанію до Євро-24 у Німеччині, і португальці зберуться біля телевізорів, багато з яких, без сумніву, стоять на підставках від ІКЕА. Тож, що може бути краще, ніж підняти тост за успіх бренду в країні?
Гарно зроблена та гумористична реклама не лише має на меті відсвяткувати 20-річну історію ІКЕА в країні, але й надихнути португальців відшукати найстаріший предмет меблів ІКЕА в країні.
Ролик «Hunt» у кампанії, створеній разом з креативною агенцією Uzina, має на меті підкреслити довговічність меблів ІКЕА.
Майже всі товари бренду мають приховану етикетку, яка містить інформацію про назву, походження, ідентифікаційний код та дату виробництва. Реклама заохочує людей полювати на свої меблеві бирки.
Щоб взяти участь у челенджі, потрібно просто знайти, сфотографувати бирки та надіслати їх на сайт бренду, щоб отримати шанс виграти подарункову сертифікат ІКЕА на суму 2 000 євро.