Dove створив білборд зі шприців для боротьби з трендами
10 Кві 2023, 13:45

Dove створив білборд зі шприців для боротьби з трендами

Після успіху минулорічної кампанії «Toxic Influence», бренд Dove, звернувся до теми ін’єкційних препаратів, щоб продовжити просування свого проекту з підвищення самооцінки.

Незважаючи на те, що їхні обличчя все ще розвиваються, тривожна кількість підлітків у віці від 14 до 17 років вдаються до крайніх заходів, щоб змінити свою зовнішність. Стрімке зростання популярності ботоксу та філерів серед підлітків підштовхнуло Dove до створення сміливої зовнішньої реклами, яка повністю складається з голок.

Білборд, що стоїть у торговому центрі Торонто, створений з використанням десятків тисяч медичних шприців — тих самих, що застосовуються у цих процедурах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На борді написано: «Минулого року нашим підліткам було зроблено понад 50 000 косметичних ін’єкцій».

Розкажіть друзям про новину