Після успіху минулорічної кампанії «Toxic Influence», бренд Dove, звернувся до теми ін’єкційних препаратів, щоб продовжити просування свого проекту з підвищення самооцінки.
Незважаючи на те, що їхні обличчя все ще розвиваються, тривожна кількість підлітків у віці від 14 до 17 років вдаються до крайніх заходів, щоб змінити свою зовнішність. Стрімке зростання популярності ботоксу та філерів серед підлітків підштовхнуло Dove до створення сміливої зовнішньої реклами, яка повністю складається з голок.
Білборд, що стоїть у торговому центрі Торонто, створений з використанням десятків тисяч медичних шприців — тих самих, що застосовуються у цих процедурах.
На борді написано: «Минулого року нашим підліткам було зроблено понад 50 000 косметичних ін’єкцій».