Coca-Cola представила ШІ-генератор різдвяних листівок
20 Лис 2023, 14:21

Coca-Cola представила ШІ-генератор різдвяних листівок

Coca-Cola представила генератор святкових листівок на основі штучного інтелекту.

У кілька кліків люди можуть експериментувати зі святковим контентом, створеним на основі комбінованих можливостей GPT-4 та Dall-E 2: від вибору зображень до персоналізації святкових привітань за допомогою генерації тексту на основі ШІ, яким можна ділитися через соціальні платформи і WhatsApp.

«Ми майже демократизуємо цей інструмент, щоб люди могли спілкуватися більш персоналізовано, — сказав Пратік Тхакар, глобальний керівник відділу генеративного ШІ в Coca-Cola. — Оскільки спосіб, у який [ви] створюєте повідомлення, є унікальним, те, що ви створюєте, ніколи не буде створено знову».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Інструмент ШІ, доступний до 26 грудня, надає доступ до деяких з найбільш знакових активів гіганта, включаючи зображення Санта-Клауса, створені в 1931 році Геддоном Сандбломом, а також сім’ї білих ведмедів, що вперше було представлене в 1993 році.

Раніше цього року Coke уклала угоду з виробником ChatGPT OpenAI та консалтинговою компанією Bain & Company. У березні відбулася перша кампанія Coca-Cola «Create Real Magic», яка дозволила креаторам створювати диджитал мистецтво, призначене для білбордів у Нью-Йорку та Лондоні. За 11 днів кампанії було створено майже 120 000 зображень.

Хоча деякі маркетологи стикалися з мовним розривом при використанні попередніх версій інструментів ШІ, таких як GPT-3, остання кампанія Coca-Cola використала переваги нових версій ChatGPT і Dall-E, що дозволить людям створювати привітання регіональними мовами для кампанії, яка охоплює Європу, Японію, Індію та Латинську Америку.

Розкажіть друзям про новину