03 Лип 2024, 17:20

Найгірший лікер у світі порівняв свій смак із виборами

Jeppson’s Malört, гіркий лікер, який став феноменом чиказьких барів завдяки своєму поганому смаку, виправляє свою репутацію.

Кампанія, що розпочалася в соціальних мережах від агенції Bandolier Media, порівнює рішення замовити Malört з важким вибором біля виборчої урни. «У рік виборів, коли дехто може стверджувати, що немає хорошого вибору, Malört ідеально вписується», — йдеться у повідомленні бренду.

У відеоролику представлені свідчення споживачів, які, всупереч власним переконанням чи переконанням своїх друзів, спробували Malört. Вони винагороджують себе наліпкою з написом «Я Malörted» у стилі наліпок «Я проголосував», які роздають учасникам на виборчих дільницях.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Іноді з двох зол доводиться обирати менше, чи в цьому випадку більше?», — запитує один чоловік у відео. «Пахло смачно? Ні. Чи було смачно? Однозначно ні. Але я це зробила», — розмірковує жінка. «Але я це зробила».

Наклейки «I Malörted» будуть доступні в барах Чикаго, поки вони є в наявності, а бренд підтримує кампанію плакатами з написом «Я хочу, щоб ти скуштував Malört».

Jeppson’s Malört, полиновий лікер з 1933 року, який сьогодні належить компанії CH Distllery, нещодавно пережив відродження завдяки креативному маркетингу та назвам дайв-барів, таким як «Чиказьке рукостискання» — поєднання шоту Jeppson’s та пива Old Style. Бренд визнає, що це набутий смак, але «захоплююча пригода для тих, хто достатньо хоробрий, щоб прийняти виклик».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео