Jeppson’s Malört, гіркий лікер, який став феноменом чиказьких барів завдяки своєму поганому смаку, виправляє свою репутацію.
Кампанія, що розпочалася в соціальних мережах від агенції Bandolier Media, порівнює рішення замовити Malört з важким вибором біля виборчої урни. «У рік виборів, коли дехто може стверджувати, що немає хорошого вибору, Malört ідеально вписується», — йдеться у повідомленні бренду.
У відеоролику представлені свідчення споживачів, які, всупереч власним переконанням чи переконанням своїх друзів, спробували Malört. Вони винагороджують себе наліпкою з написом «Я Malörted» у стилі наліпок «Я проголосував», які роздають учасникам на виборчих дільницях.
«Іноді з двох зол доводиться обирати менше, чи в цьому випадку більше?», — запитує один чоловік у відео. «Пахло смачно? Ні. Чи було смачно? Однозначно ні. Але я це зробила», — розмірковує жінка. «Але я це зробила».
Наклейки «I Malörted» будуть доступні в барах Чикаго, поки вони є в наявності, а бренд підтримує кампанію плакатами з написом «Я хочу, щоб ти скуштував Malört».
Jeppson’s Malört, полиновий лікер з 1933 року, який сьогодні належить компанії CH Distllery, нещодавно пережив відродження завдяки креативному маркетингу та назвам дайв-барів, таким як «Чиказьке рукостискання» — поєднання шоту Jeppson’s та пива Old Style. Бренд визнає, що це набутий смак, але «захоплююча пригода для тих, хто достатньо хоробрий, щоб прийняти виклик».