Міжнародна мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts об’єдналася з реперкою Ice Spice та розширила своє партнерство з Беном Аффлеком для реклами свого нового напою Ice Spice Munchkins Drink.
Рекламний ролик дебютував на церемонії нагородження MTV Video Music Awards 2023 року.
Напій Ice Spice Munchkins Drink створений шляхом змішування шматочків гарбузових пончиків Munchkins Donut Hole Treats з фірмовою холодною кавою і доповнюється збитими вершками та карамельною глазур’ю.
У ролику Аффлек запевняє, що справи в Dunkin’ йдуть добре з моменту його призначення на посаду бренд-амбасадора. Разом з Ice Spice він влаштовує мозковий штурм, щоб придумати нову модну назву для напою. Невдовзі реперка запропонувала оригінальну назву, що має подвійне значення через назву фанатської бази Ice Spice.
Як і попередні рекламні ролики за участю Аффлека, новий ролик був придуманий, зрежисований і спродюсований компанією Artists Equity, яку він заснував разом із актором Меттом Деймоном. Цей крок пов’язаний з тим, що Dunkin’ продовжує реалізовувати стратегію посилення комунікації бренду.
Хоча актор лише цього року офіційно з’явився в рекламі Dunkin’, його часто пов’язували з мережею в популярній культурі завдяки фотографіям, зробленим папараці, та мемам.
Ice Spice Munchkins Drink буде доступний по всій країні з 13 вересня до кінця жовтня і доповнить нещодавно випущене осіннє меню напоїв Dunkin’.