Doritos определил пять финалистов конкурса рекламных роликов Crash the Super Bowl
06 Янв 2012, 07:59

Doritos определил пять финалистов конкурса рекламных роликов Crash the Super Bowl

Doritos подводит итоги своего ежегодного конкурса рекламных роликов Crash the Super Bowl, созданных потребителями.

 

Два любительских ролика будут показаны во время Super Bowl XLVI и только один финалист, набравший большее количество голосов (до 29 января) получит миллион долларов и возможность поработать над вторым роликом с продакшн командой The Lonely Island.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

 

 

 

 

Расскажите друзьям про новость