За один день Glovo зібрав більше 120 тис. грн на благодійність
28 Дек 2019, 11:10

За один день Glovo зібрав більше 120 тис. грн на благодійність

Сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo довів, що навіть 20 грн — вагомий внесок у допомогу іншим. 26 грудня сервіс Glovo знизив ціну на доставку страв з вибраних закладів: у Києві — до 20 грн, у Харкові, Одесі, Дніпрі та Львові — до 10 грн, а різницю вартості доставки сплатив самостійно і передав на благодійність. Користувачі сервісу замовляли звичні для себе обід або каву з баблів «Ресторани» та «Випічка і десерти», і 20 гривень з кожного замовлення у вибраних закладах йшли на добру справу. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За один день акції на благодійність зібрали 128 840 гривень. Зібрані під час акції кошти підуть на потреби благодійних організацій: БФ «Корпорація монстрів» у м. Одесі, Харківський обласний БФ «Соціальна служба допомоги», «БФ «Допомагаємо ділом» у м. Дніпрі, Всеукраїнський фонд «Територія добра» у м. Києві, Мальтійську службу допомоги у м. Львові. Ці фонди та організації були обрані не випадково: компанія Glovo впродовж року допомагала і підтримувала їх підопічних. Сервіс безкоштовно доставляв скасовані клієнтами замовлення у більш ніж 30 благодійних фондів, у тому числі й у вищевказані. 

 

Михайло Семеній, представник київського благодійного фонду «Територія добра» коментує: «Ми дуже раді, що такі всесвітньо відомі компанії як Glovo приймають участь у соціальних проектах, які спрямовані на підтримку тих, хто її найбільше потребує. Завдяки Glovo малозабезпечені та самотні пенсіонери отримують страви, які вони не можуть собі дозволити». 

Марія Романова-Тремль, представник харківського обласного благодійного фонду «Соціальна служба допомоги» додає: «Glovo допомагає нашим підопічним смачними і ще гарячими обідами, які кур'єри доставляють прямо до дверей проекту. Підтримка компанії для літніх людей — не просто матеріальна допомога. Це усвідомлення того, що існують відповідальні і соціально небайдужі організації, які піклуються і допомагають старшому поколінню нашого міста». 

Також українська команда втілює глобальну ініціативу — GlovoCares. Кожного кварталу працівники офісу самостійно здійснюють декілька замовлень у ролі кур‘єра. Ця ініціатива не лише дозволяє краще зрозуміти особливості функціонування бізнесу на кожному рівні, але й зібрати кошти на благодійність. Адже з кожного здійсненого співробітником замовлення 15€ компанія перераховує до благодійних фондів. 

 

Расскажите друзьям про новость