У мережі з’явились українські мокапи OOH та DOOH для вільного користування дизайнерами та креативними агенціями
31 Дек 2020, 10:47

У мережі з’явились українські мокапи OOH та DOOH для вільного користування дизайнерами та креативними агенціями

Днями медійна агенція BigMedia разом із рекламною агенцією Saatchi & Saatchi Ukraine виклали у вільний доступ колекцію із майже 70-ти відео- та фотомокапів. Цінність колекції у тому, що в ній немає відретушованих стокових картинок. Серед мокапів — лише справжні вулиці українських міст із насправді існуючими конструкціями. Так, у колекції можна знайти скроли поруч із харківським ХНАТОБ’ом, сітілайти на одеській Аркадії, львівські білборди, відеоборди у центрі Києва, та багато іншого.

«Я хотів, щоб українські дизайнери використовували якісні українські темплейти. З українськими локаціями. З українських міст, а не з далеких Нью-Йорків чи Дюссельдорфів. Тому основною вимогою до відео та фото було те, щоб вони не поступалися закордонним аналогам, ані за кольором, ані за естетикою. Вірю, що наші темплейти будуть користуватися попитом» — поділився думками Володимир Клімик, DTP specialist в Saatchi & Saatchi Ukraine.  

“Ідея створити таку колекцію виникла давно, — коментує Олексій Тертишник, Ex Head of Art Saatchi & Saatchi Ukraine. — Ті, хто працюють у нашій сфері, знають, як складно знайти якісний мокап. Безкоштовні матеріали з мережі виглядають занадто штучно. Переважна більшість відретушована до “плаского” стану і тому презентації із ними стають шаблонними і несправжніми. Хотілось створити щось живе. Щоб клієнт міг одразу подивитись, як виглядатиме його реклама в реаліях українського міста: на справжніх вулицях зі справжніми людьми”. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

“Створення такої колекції це — win-win ініціатива для усіх, — зазначила Олена Бесхлібна, директор Bigmedia. — Для нас — це можливість створити живий каталог із нашими носіями, для креативних агенцій — візуальний аргумент під час продажу ідеї, для клієнта — можливість “приміряти” рекламу свого бренду на знайомі локації в  українських містах”.

Колекція мокапів — абсолютно безкоштовна, а завантажити її можна за цим посиланням на драйві і цим посиланням.

Расскажите друзьям про новость