«Три ведмеді» продовжують говорити правду в зовнішній рекламі
25 Май 2020, 14:46

«Три ведмеді» продовжують говорити правду в зовнішній рекламі

Цього року креативна платформа для бренду МОРЖО «Чиста правда – чистий пломбір» продовжується. Креативне агентство ANGRY разом із командою «Трьох ведмедів» підготували другу серію правдивої зовнішньої реклами.

«Тогорічна кампанія так добре сприйнялася споживачем, що ми вирішили продовжити її й цього року», — ділиться Полонський Євген, бренд-менеджер МОРЖО.

У другій серії бренд продовжує говорити про актуальні для кожного життєві правди і ще трохи про карантин.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость