«Свята пройдуть, а ванна кімната залишиться» – рекламна кампанія для АГРОМАТ
15 Янв 2020, 12:00

«Свята пройдуть, а ванна кімната залишиться» – рекламна кампанія для АГРОМАТ

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

В новій рекламній кампанії потрібно було повідомити людей, що в магазині діятимуть знижки до 50% в період новорічних свят. 

Всі з нетерпінням очікують новорічних свят: запах мандаринів, кілограми олів'є, бризки шампанського. Але коли вони закінчуються, то стає трошечки сумно. Вже і зиму ти не так сильно любиш.

В процесі пошуку ідеї креативне агентство mirrolab зрозуміло, що от воно. Треба показати людям, що є речі, які можуть тішити їх більше 2-х тижнів. Тому й кажемо — свята пройдуть, а ванна кімната залишиться. 

Повний кейс можна переглянути тут 

Расскажите друзьям про новость