Легка горілка «Воздух» — це горілка з гумором. Саме тому нова комунікація «Воздуха» побудована на легких та жартівливих сюжетах, які привертають увагу споживача з перших секунд і повністю розкривають сутність бренду «П’єш як дихаєш». Філософія бренду сповідує легкість до життя та гарне почуття гумору.
Режисером роликів виступив відомий український художник-мультиплікатор Адріан Сахалтуєв.
Сюжети нових відеороликів виконані в «бешкетницькому» анімаційному стилі. Це міні-мультфільми з трьома різними веселими сюжетами. Не будемо спойлерити про що ці історії, лише натякнемо, щоб вам було цікаво дивитися…
Одне можна сказати заздалегідь — після перегляду позитивний настрій вам гарантовано! Тож, «Воздух» радісно запрошує вас до перегляду.
Учасники комунікації:
Маркетинг-директор горілчаного напряму BAYADERA GROUP — Олександр Пономарчук
Бренд-менеджмент ТМ Воздух — Артем Сумарєв
Проєкт реалізовано: РА «Brandy»
Digital-розміщення: «IPlace»